► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄
► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄

► o▌ توسل به امام رضا علیه السلام▌ o ◄

وب مذهبی

►O( خبر مثل توپ همه جا صدا کرده بود )O ◄

السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی


السلام علی المهدی الذی وعد الله عز و جل به الامم


السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین


السلام علیک یا ابا الفضل العباس


نامه جدید :


خبر مثل توپ همه جا صدا کرده بود


می گویند : تازگی ها ...


کاش می شد ما هم نامه را ببینیم


 رونوشتش را فرستاده می خواهی بخوانی


.. بدانید که چیزی از احوال روزگارتان بر ما


پوشیده نمی ماند نه اینکه ندانیم بعضی ها پایشان لغزیده


و عهد شکنی هایی کرده اند این که خیال کنید


ما شما را همینطور به حال خودتان رها


کرده ایم و یادمان رفته به شما توجه


کنیم اگر اینطور بود که حال


و روزتان خیلی سخت تر


می شدو دشمنانتان شما


خرد می کردند


پس تقوی پیشه کنید و پشتیبان ما باشید


بحار الانوار جلد 51 صفحه 174



نظرات 3 + ارسال نظر
حسن بادوام ۰۹۳۷۰۸۸۸۷۳۰ پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.azad104.blogfa.com

سلام علیرضا تورو قران تورو خدا بهم زنگ بزن
به خدا دیوونه شدم
یکی باید دلداریم بده تورو جان مادرت بهم زنگ بزن و دلداریم بده اینم شمارمه 09370888730

السلام علی المهدی الذی و عد الله عز و جل به الامم
بهترین دلداری دهنده خداوند یکتا و امام زمان است
پس به انها همه باید متوسل شویم
())())())())())())())())())

محمدرضا طهرانی راد یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام اقا من همین جا اعتراف میکنم اون کامنت پایین
رو من جای حسن بادوام گذاشتم و تمام کامنتایی که
جای حسن بادوام گذاشته میشد کاره من بود و من شمارشو پخش کردم

محمدرضا طهرانی راد یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام اقا من همین جا اعتراف میکنم اون کامنت پایین
رو من جای حسن بادوام گذاشتم و تمام کامنتایی که
جای حسن بادوام گذاشته میشد کاره من بود و من شمارشو پخش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد