► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄
► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄

► o▌ توسل به امام رضا علیه السلام▌ o ◄

وب مذهبی

►O( علامه امینی )O ◄

السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی


السلام علی المهدی الذی وعد الله عز و جل به الامم


علامه امینی رضوان الله تعالی علیه نویسنده کتاب


الغدیر در مورد فرستادن صلوات بر محمد و ال محمد


فرموده اند : اگر کسی  بعد از صلوات فرج  امام  مهدی


 را بخواهد من او را در ثواب کتاب الغدیر همراه می کنم


    اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم


 


 )))




نظرات 3 + ارسال نظر
پروین پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.parvin22.blogfa.com

سلام
تبریک می گم سالروز ولادت حضرت رسول اعظم و فرزند والایش امام جعفر صادق را

آرتا سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://arta1990.blogfa.com

برای تو و خویش
چشمانی آرزو می‌کنم
که چراغ‌ها و نشانه‌ها را
در ظلمات‌مان
ببیند.

گوشی
که صداها و شناسه‌ها را
در بیهوشی‌مان
بشنود.

برای تو و خویش، روحی
که این همه را
در خود گیرد و بپذیرد.

و زبانی
که در صداقت خود
ما را از خاموشی خویش
بیرون کشد
و بگذارد
از آن چیزها که در بندمان کشیده است
سخن بگوییم.

مهدی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام داداش... این سلامی را که اول هر متنت مینویسی خیلی دوست دارم... هر وقت میخونمش احساس میکنم من و دوست عزیزم احسان باهمدیگه به امام عصر(عج) سلام میدهیم...آخه احسان یادم داد... الان احسان ژیش خداست..دوست مومنی بود...عین یک رادر...همیشه باهم بودیم... براش دعا کن علی جان...
السلام علی المهدی الذی وعدالله عزوجل به الامم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد