► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄
► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄

► o▌ توسل به امام رضا علیه السلام▌ o ◄

وب مذهبی

►O(▌ معصوم هشتم ▌ )O ◄

سلام السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی

السلام علی المهدی الذی وعد الله عز وجل به الامم

امام صادق علیه السلام فرمودند :

من زاره کان الله له من ورا حوائجه

و کفی من اهمه من امر دنیاه

هر شخصی امام حسین  علیه السلام را زیارت کند

خداوند نیاز هایش را براورد

و کار دنیایش که او را دل مشغول داشته

کفایت فرماید

البحار صفحه 101 جلد 2

 )))



نظرات 1 + ارسال نظر
سعید جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 10:27 ق.ظ http://http:/parhayesedaghat.blogfa.com

سلام دوست عزیز:وب قشنگ داری،امیدوارم که همیشه موفق باشی. من شمارو با افتخار لینک کردم،اگه تمایل داشتید وب منو که یه وب فرهنگی اجتماعی با زمینه ای عرفانیست رو با نام پرهای صداقت لینک کنید.ممنون.

سلام السلام علی المهدی الذی وعد الله عز وجل به الامم

سایت شما درلینک قرار گرفت

با تشکر از شما

سایت جذابی دارید

())())())()())

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد