► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄
► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄

► o▌ توسل به امام رضا علیه السلام▌ o ◄

وب مذهبی

کشور مستقل فلسطینی

لابی صهیونیست ها و مانع تراشی در به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین
تهران - معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از لابی های این رژیم برای ایجاد جبهه ای از کشورهای مختلف و رای منفی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد کشور مستقل فلسطینی خبر داد.
لابی صهیونیست ها و مانع تراشی در به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین
به گزارش خبرگزاری رویترز از بیت المقدس، 'دنی آیالون' معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، احتمال موافقت اکثر اعضای مجمع عمومی سازمان ملل متحد با به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین به عنوان یکصد و نود و چهارمین عضو این سازمان را اجتناب ناپذیر می داند.
وی گفت: هدف ما این است به مرحله ای برسیم که تعدادی از کشورها به استقرار کشور مستقل فلسطینی رای منفی بدهند و اگر بتوانیم به این مهم نائل شویم و جبهه ای متشکل از 50 تا 70 کشور را به وجود آوریم، می توانیم مدعی شویم که در این خصوص به پیروزی رسیده ایم.
گفته می شود آمریکا که در شورای امنیت سازمان ملل از قدرت وتو برخوردار است، با درخواست فلسطینی ها به منظور استقرار کشور مستقل فلسطینی و برخوردار از حقوق کامل مخالفت خواهد کرد. اما مقامات فلسطینی اعلام کرده اند که جداگانه و از طریق مجمع عمومی سازمان ملل متحد اقدام خواهند کرد و در این صورت دست کم خواستار ارتقای موقعیت خود در سازمان ملل متحد از عضو ناظر به کشور غیر عضو می شوند.
احتمال می رود این خواسته در مجموع عمومی تصویب شود؛ زیرا به تایید شورای امنیت نیاز ندارد.
علاوه بر این، به نوشته رویترز با وجود انتشار گزارش هایی در مورد آمادگی ارتش و پلیس ضد ورش رژیم صهیونیستی برای مقابله با فلسطینی ها هنگام بررسی پرونده فلسطین در سازمان ملل متحد، وزیر جنگ این رژیم امروز (یکشنبه) امکان بروز کشمکش را مردود دانست.
گفته می شود رژیم صهیونیستی تعداد زیادی از سربازان و پلیس ضد شورش خود را به اراضی اشغالی کرانه باختری و مرزهای نوار غزه، لبنان و سوریه اعزام کرده است؛ زیرا از برگزاری تظاهراتی به نفع فلسطینی ها در اواخر ماه سپتامبر (شهریور/مهر) نگران اند.
بر اساس این گزارش 'ایهود باراک'، وزیر جنگ این رژیم در پاسخی به این سوال که آیا این روند به آرامی طی خواهد شد، گفت: برآورد من این است که بله.
وی با اشاره به همکاری و هماهنگی نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با مقامات فلسطینی تاکید کرد: این مقامات می گویند مبارزات برای به دست آوردن آرای بین المللی در جهت 1استقرار کشور مستقل فلسطینی در کرانه باختری، شرق قدس و نوار غزه مسالمت آمیز است.
وی افزود: اسرائیل برنامه ای برای بسیج نیروهای نظامی بیشتر در ماه آینده ندارد؛ اما تجهیزات مبارزه با اغتشاش به ارزش ده ها میلیون شکل خریداری و در مقرهای امنیتی خود ذخیره کرده است.
تظاهرات طرفداری از فلسطینی ها در مرزهای لبنان و سوریه با اراضی اشغالی در روز 15 ماه مه و پنجم ماه ژوئن (به ترتیب 25 اردیبهشت و 15 خرداد)، باعث تیراندازی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به معترضان شد که در آنها یک نفر کشته و چندین تن زخمی شدند.
تحلیلگران می گویند نیروهای رژیم صهیونیستی به تجهیزات غیر کشنده مجهز شده اند، اما در نهایت از اختیار تیراندازی برخوردار هستند.
صویر**9157** 1506
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 30519855
نظرات 1 + ارسال نظر
علی رضا پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

حقیقت فلسطین و واقعیت ان وجود دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد