► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄
► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄

► o▌ توسل به امام رضا علیه السلام▌ o ◄

وب مذهبی

►▌▌▌ امام علی امیر مومنان علیه السلام ▌▌▌◄

سلام  السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

السلام علی المهدی الذی وعد الله عز وجل به الامم

الا وانه لایضرکم تضییع شی من دنیاکم بعد حفظکم

قائمه دینکم الا و انه لاینفعکم بعد تضییع دینکم  شی

حافظتم علیه من امر دنیاکم

اگاه باشید که با حفظ ستون دینتان از دست دادن چیزی

از دنیایتان

به شما زیانی نمی رساند

اگاه باشید که با از دست د ادن دینتان حفظ کردن چیزی

از امور دنیایتان

سودتان نمی بخشد

نهج البلاغه خطبه ۱۷۳

 )))

نظرات 2 + ارسال نظر
colt یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://jahrom73.blogfa.com

salam dooste man web jalebi dari vali kash dasneveshte ham be in ahadis ezafe mikardi masalan ahadisoo ba masal begoo
یا الله
بسم رب الشهدا
من یک وبلاگ ناقابلی دارم که توش چند کلام حرف خودم و دلم گفتم و یک پاسخگویی به سوالات شما دارم که بیشتر سوال ها در مورد آقا امام زمان عج و اسلام هست و الان هم یک پست جالب گذاشتم تشریف بیارین و منتی بزارین و بخونین و نظری هم اگه قابل بودیم بدین ممنون از لطف شما
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج صلوات

colt یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://jahrom73.blogfa.com

salam ...
doost aziz vaghan mamnoon az in ke goftid linga man ham sari pak kardam ....
ba tashakoor faravan
ya ali

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد