تعطیلی وبلاگ

سلام دوستان و همراهان گرامی

این هم از آپدیت آخر وبلاگ ارسلان.

هر بدی و خوبی از من دیدین حلالم کنید.

انشالله دوستان بتونن جای من و وبلاگ من رو براتون پر بکنند.

من هم این چند سال در خدمت شما بودم تا شما رو از پراکنده شدن در بیارم اما مثل اینکه بعضی ها دوس نداشتند اینطوری بشه و همین هم شد.

اشکالی نداره امیدوارم ارسلان جان و خانواده گرامیشون هرجای این دنیا که هستند خوب و خوش و سر حال باشند.

من هم به نوبه خودم به وظیفه ای که تو این چند سال بهم محول شده بود جامع  عمل پوشوندم و اخبار و عکس های ارسلان رو در اختیار شما قرار دادم.

اما دیگه وقته رفتنه.به قول قدیمیا هر اومدنی یه رفتنی داره.

چون نه طرفدارا دیگه من رو می خوان نه خانواده قاسمی راضی به وجود این وبلاگ هست.

به امید دیدار همگی

امیر صبری

24 خرداد 92

عیدی ارسلان

ارسلان به همراه پدر بزرگ و مادربزرگش در برنامه زنده "سپید پررنگ" شبکه دو سیما !!!

این هم عیدی و پیام ارسلان به شما در فن پیج اصلی ارسلان قاسمی

------------------------------------

بیا در شامگاه آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم.



چهار شنبه سوری و سال نو مبارک ♥


پیام ارسلان در صفحه اصلی خودش در فیس بوک


سال نو رو پیشاپیش تبریک عرض میکنم و
خوشحالم که در آخرین روز های سال91 به صورت زنده در قاب شبکه دو سیما درکنار امیر کاظمی عزیز با یه سوپرایز مهمان شما خواهم بود.



یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه ساعت 17:30 برنامه تلویزیونی « سپید پررنگ » رو فراموش نکنید!!!

همه چیز در دو عکس

سلام به دوستانی که اینقدر منتظر آپ شدن وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی بودند.

تاخیر چند ماهه یا بهتر بگم نزدیک به یک ساله ما رو ببخشید.

همین الان داشتم اینترنت رو جستجو می کردم به نکته جالبی چشمم خورد بد نیست شما هم یک نگاهی بندازید.

تدریس بازیگری توسط ارسلان قاسمی

شما می تونید با برقراری ارتباط با انجمن سینمایی نخبگان فجر از شرایط و ضوابط این کلاس ها بیشتر مطلع بشید.


این هم عکسی زیبا که توسط دوست خوب و گرامی من(تازه با هم رفیق شدیم) و ارسلان آقای مهدی علی یاری گرفته شده اون هم عکسی نیست جز ارسلان با لباس استقلال

ارسلان قاسمی - کسری خدیور - سعید فخاری (آقای روپایی دنیا) - سپهر قریشی


با تشکر

مدیر وبلاگ  Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

 

اطلاعیه

سلام دوستان و همراهان همیشگی وبلاگ ارسلان.

این هم تغییر بعدی وبلاگ ارسلان.

با توجه به مطالعه و بررسی کلیه نقطه نظرات و کامنت های شما عزیزان منبی بر لینک شدن وبلاگتان در وبلاگ ارسلان و امکان پذیر نبودن اینکه بتوانیم تمام وبلاگ های شما دوستان عزیز را در پیوندهای وبلاگ رسمی ارسلان قرار بدیم.

با هماهنگی آقای قاسمی بر آن شدیم به منظور جلوگیری از هرگونه دلخوری شما عزیزان و دوستداران ارسلان و خدای نکرده تفاوت گذاشتن بین شما دوستان  کلیه لینک های پیوند شده را از وبلاگ بر داریم.

امیدواریم این حرکت باعث یک پارچگی و تداوم بیشتر دوستی ما با شما عزیزان گردد.

امیر صبری و احمد قاسمی

شهریور 1390


پیامی  از طرف پدر ارسلان

سلام به همه دوستان و طرفدار های خوب و با صفای پسرم ارسلان

همانطوری که قبلا به اطلاع شما عزیزان رساندیم قرار شد اگر خداوند توفیق دهد و بتوانم در اوقات فراغت به کمک مدیر وبلاگ آقای صبری بیایم.

به هر حال به قول خود عمل کرده و توانستم در فرصتی مناسب کلیه کامنت های ارسالی را بخوانم و با دیدن این همه شور و علاقه و محبتی که نسبت به ارسلان ابراز داشته اید مسرور گردیده و از یکایک شما تشکر و قدر دانی بنمایم.

لذا در این خصوص ضرورت دارد نظرات خود را به شرح ذیل اعلام داشته تا بلکه بتوانیم با کمک و همدلی و همفکری بیشتر شما از بروز هرگونه گله مندی و ایجاد دلخوری جلوگیری به عمل آوریم انشاا... .

1.سعی نماییم حتی الامکان در کامنت ها از الفاظ و نگارش هایی که باعث دل شکستگی افراد مختلف می گردد خود داری نماییم

2.مشاهده می شود متاسفانه افراد با اسامی مستعار اقدام به کامنت گذاری می نمایند که بهتر است هریک از ما با شهامت و نام و فامیل واقعی خود به این امر اجتناب ورزیم تا بتوانیم روحیه جوانمردی و شهامت پروری را بار ور تر کنیم

3.به سهم خود از تمام کسانی که با روش فوق اقدام به کامنت گذاری می نمایند و زمینه ارتباط با آنان در خصوص نقطه نظراتشان میسر می باشد تشکر می نمایم.

4.بدینوسیله بنده و مدبر وبلاگ آمادگی خود را در خصوص دریافت کلیه پیشنهادات بهینه در چارچوب تغییرات قالب وبلاگ و سایر مواردی که بتواند ما را در این امر یاری دهد اعلام داشته و مشتاقانه از دریافت نقطه نظرات شما عزیزان استقبال مینمایم

5.از طرف دیگر مشاهده میگردد علاقه مندی زیاد برخی از دوستان به ارسلان و وبلاگ سبب گردید از قالب جدید وبلاگ نمونه برداری نمایند که در این خصوص بهتر است برای ثبات و یکپارچگی قالب وبلاگ با توجه به اظهارات دریافت شده توسط طرفداران منجمله عزیزان فوق الذکر نیاز است تا همه ما تلاش نمایم تا فقط و فقط یک قالب رسمی وبلاگ برای ارسلانی که اظهار می کنیم دوستش داریم داشته باشیم

باز هم اعلام میداریم منتظر ارائه طرح های جدید برای قالب وبلاگ خواهیم بود.بدیهی است طرح های ارائه شده از سوی افراد به معرض رای گیری عموم گذاشته شده و هر طرحی که بالاترین امتیاز را کسب نماید به نام خود شخص طراح در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

با تشکر از همه عزیزان

منتظر دریافت نقطه نظرات،پیشنهادات،و انتقادات سازنده شما

خواهم بود



تغییر قالب+خبر جالب+یک هدیه باحال

سلام به دوست داران همیشگی این وبلاگ

امروز با سه مطلب وبلاگ رو به روز می کنم.

اول : تغییر قالب

بنا به درخواست بعضی بینندگان عزیز و اینکه دیدیم دیگه شکل و شمایل قالب خسته کننده شده بر آن شدیم تا قالب جدیدی که روبروی شماست رو با کمک برو بچه های "کلوپ هنرمندان" طراحی کنیم.که امیدوارم از این قالب خوشتون بیاد.

دوم : خبر جالب

البته تو این قسمت سه خبر جالب داریم که به عرضتون می رسونم.

الف : با هماهنگی که با همین بچه ها شد قرار شد برای هر فصل یک قالب برای وبلاگ ارسلان ساخته بشه تا بیننده ها از صفحه خسته نشن و عین همیشه پشت ما رو عین دیوار بگیرن

ب : با تغییر قالب تصمیم بر آن شد که شنبه به روز رسانی از طرف پدر ارسلان انجام بشه و ورود ایشان رسما به وبلاگ اعلام بشه(البته از طرف خودشون).

ج : 2 روز پیش یکی از طرفداران ارسلان با من تماسی داشت مبنی بر اینکه ارسلان قاسمی در برنامه ماه رمضان این شبکه شرکت داشته یا نه.و من با بررسی هایی که انجام دادم دیدم بله ایشون در اون برنامه شرکت داشته...

سوم : یک هدیه باحال

یکی از طرفداران ارسلان اسکرین سیوری رو طراحی کرده که اون رو قبل از عید به ما داده بود ولی ما یادمون رفته بود ازش در وبلاگ استفاده کنیم چند روز پیش دوباه لینک اون فایل رو برامون ارسال کرد که ما هم به عنوان هدیه به شما تقدیم می کنیم.

امیدوارم خوشتون بیاد

اسکرین سیور.


با تشکر

Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com


برگزاری اولین جلسه انجمن نخبگان سینمایی فجر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

اولین جلسه انجمن در تاریخ 90/5/9 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با حضور جناب آقای جعفری مدیریت محترم این اداره و جناب آقای چاوشی مدیریت امور کانونها و کتابخانه های مساجد شهرستان تهران و اعضای شورای انجمن و شورای کانون و همچنین چند تن از کارشناسان و کارگردانان این اداره برگزار شد.
 در این جلسه بعد از تلاوتی چند از آیات قرآن مجید ، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین تارینگو مشاور و ناظر کانون آل یاسین  ضمن عرض خیر مقدم به تمامی اعضای حاضر در جلسه گزارشی کلی از فعالیت های کانون را ارائه دادند  و در ادامه مدیریت کانون آل یاسین و انجمن نخبگان سینمایی فجر جناب آقای سهراب مقصودی ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از تمامی اعضای حاضر در جلسه  هدف اصلی از تشکیل این انجمن را ایجاد اتحاد بین تمامی هنرمندان و بازیگران نوجوان صداو سیما عنوان کرد.
در ادامه ضرورت تشکیل این انجمن را چنین عنوان کرد : با توجه به این که در شرایط فعلی صدا و سیما بخش مهمی از فرهنگ سازی را در سطح کشور به عهده دارد و همچنین با توجه به این که نیاز به هنرمندانی که پایبند به اصول اخلاقی و مذهبی باشند بیش از گذشته احساس می شود ، حمایت از جوانان و نوجوانان هنرمند به خصوص بازیگران جوان صدا و سیما که آینده سازان سینمایی کشور هستند  را ضروری خواند و از مسئولین مربوطه خواست تا اقدامات لازم را برای بستر سازی مناسب انجام دهند .

در ادامه این جلسه آقای ارسلان قاسمی به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره و اعضای شورای انجمن توانایی های اعضای انجمن را چنین عنوان کرد :


1- ساخت فیلم کوتاه 2- تهیه مستند از واحد های فرهنگی هنری فعال یا هر موضوع پیشنهادی 3- اجرای تئاتر در مراسمات وغیره 4- استعداد یابی وایجاد دلگرمی برای فعالیت در کانونهای فرهنگی هنری 5- برگزاری کلاس های آموزشی وحمایت از بازیگران نوجوان وجوان وهمچنین کلیه علاقه مندان .

در ادامه مدیریت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران جناب آقای جعفری پس از گوش دادن به صحبت ها طی سخنرانی ابتدا از حضور تمامی بازیگران و مسئولین کانون تقدیر وتشکر کرد و اعلام کرد که نیت اصلی از حضور در این محافل  باید زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی و تلاش برای آشنایی مخاطبان با آرمان های مذهبی و ملی باشد.

و در ادامه فرمودند هر حمایتی که امکان پذیر باشد در این راستا از این انجمن خواهد داشت و از مدیریت انجمن خواست  کلاس ها ی مورد نیاز تخصصی و اعتقادی که برای اعضا جذاب باشد را برگزار نماید وهمچنین خواست با دعوت از اساتید در هر زمینه به صورت تخصصی برنامه ریزی شود تا بتوان به مطلوب ترین نتیجه ممکن دست یافت .

در انتها جلسه آقای مقصودی مجددا" از تمامی بازیگران که در جلسه شرکت کرده بودند و همچنین مسئولین محترم تقدیر وتشکر کرد .





و اما یک خبر خوب برای شما طرفداران محترم
اعضای شورای انجمن تصمیم به ساخت چهار فیلم کوتاه نموده اند
لذا از تمامی شما دوستان عزیز که مایل به اسپانسری هستید و توان همکاری با اعضای
 شورای انجمن را دارید در قسمت نظرات وب انجمن همکاری خود را با درج مشخصات کامل خود اعلام کنید .



این هم عکس تکی ارسلان قاسمی در این جلسه






با تشکر


www.fajrcinema.blogfa.com

Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com







خبر خوش دیگه ای برای شما

با سلام خدمت همه دوستان گرامی که به من و ارسلان لطف دارن و ما دوستشون داریم

بر حسب تماس تلفنی غیر منتظره آقای قاسمی پدر ارسلان  که به من شد ایشون اظهار نمود امروز با فراغتی که داشتند موفق شدند کلیه کامنت های همه عزیزانی رو که به ارسلان و وبلاگ و من علاقه مند هستند رو بخونند.

از این رو ضمن اعلام تشکر و قدردانی از تک تک عزیزان ضمن خرسندی از موارد مطرح شده نسبت به چند موضوع  کوچک و نه چندان پر اهمیت ابراز گله نمودند.

ایشان اظهار نمودند که چطور با وجود این همه  جوانان خوب که در مملکت ما وجود دارند و غالبا با کامنت های زیباشون و نقطه نظرات قشنگ باعث دل گرمی ارسلان و مدیر وبلاگ می شوند چطور میشود که در برخی از کامنت ها مطالبی مشاهده می گردد که هیچگونه سنخیتی با روحیات جوانمردی و مروت نداشته لذا مدیر وبلاگ باید این کامنت ها را حذف می نمود.

و در ادامه گفتند به نظر می رسد این موضوع باعث دلخوری برخی از عزیزانی که اقدام به درچ این قبیل کامنتها می نمایند شده و از این رو اقدام به روش های ناصحیح تر دیگری نمودند(به طرق مختلف)!!!

لذا پدر ارسلان اعلام نمودند به منظور جلوگیری از هرگونه ناخرسندی و به منظور تقویت روحیه دوستی بین همه عزیزان خود نیز به کمک امیر صبری آمده تا بتوانیم هرچه بیشتر نسبت به گذشته رضایت مندی شما طرفداران باوفا را جلب نماییم.

و در آخر هم اعلام نمودند  از این به بعد مطمئن باشید نسبت به قبل سورپرایز های جالبتری  براتون خواهیم داشت.

نکته :

باید این نکته رو عارض بشم که آقای قاسمی طبق هماهنگی که با من داشتن پستی مخصوص خودشون در اسرع وقت در این وبلاگ خواهند گذاشت و از اون به بعد همکاری ایشون و من بیشتر خواهد شد(البته در وبلاگ)


با تشکر

Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

عکس های تور+سورپرایز

سلام

 اميدوارم از دير كرد ما ناراحت نشده باشيد.

امروز اومدم فقط عكس هاي تور رو براتون قرار بدم و يك سورپرايز هم دارم كه اون هم در آخر بهتون عرض مي كنم.

خب بريم سراغ تور و مطالب مفيد تور

نمي خوام عين اون دفعه داستان براتون تعريف كنم چون خسته كننده مي شه پس:

اين تور كه توسط دوستان خوب من در كانون فرهنگي آل ياسين برگزار شده بود ساعت:۳۰ ۶ صبح روز ۱۷ تير آغاز شد و  ما قرار بود به سمت شيخ شبلي و بعد به سمت چشمه اعلا حركت كنيم كه براي ناهار در چشمه اعلا باشيم.

وقتي به شيخ شبلي رسيديم در اصلي مقبره باز نبود به همين دليل بچه ها دور مقبره راه مي رفتن و از هم عكس و فيلم مي گرفتن.

ساعت ۱۱ به چشمه اعلا رسيديم و ساعت ۱۱:۱۵ ارسلان به ما پيوست و تا بعد ناهار كه ۱۳ بود با ما بود و بعد برايش كار پيش اومد و مجبور شد كه از پيش ما بره.

نكته : در چشمه اعلا اولين كارخانه آب معدني در ايران وجود دارد.

اين هم عكس دسته جمعي تور:

تور

اين هم عكس تكي من با ارسلان قاسمي:

تور

خب حالا بريم سراغ سورپرايز:

اون هم اينكه ارسلان در تور و زماني كه داشتيم عكس مي گرفتيم اعلام كرد براي ۴ ماه داره ميره سر فيلم برداري** تا ثريا ** به كارگرداني سيروس مقدم و احتمال داره تا ۴ ماه بعد ديگه توري نداشته باشيم ولي ارسلان اين قول رو داد كه اگر باز خواستيم توري برگزار كنيم از ۲-۳ روز قبل تور در همين وبلاگ اعلام مي كنيم.

 

اميدوارم از مطلب اين دفعه ما هم خوشتون اومده باشه و  عين هميشه از من و ارسلان پشتيباني كنيد و منتظر آپ بعدی و  ویژه این وبلاگ باشید

با تشکر

مدیر وبلاگ  Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

تور بعدی (ویژه کسانی که دوست دارن ارسلان رو از نزدیک ببینن) - تاریخ تور 17 تیر ماه

سلام به شما طرفداران و دوستان محترم و کسانی که منتظر اعلام تور بعدی بودند .

باید خدمتتون عرض کنم این تور با تور قبلی کمی فرق داره ولی بیشترش شبیه تور قبلیه و کلیه کارهای برگزاری این تور هم مثل تور قبل به عهده کانون فرهنگی هنری آل یاسین هستش .

از این حیث:

کسانی که مایل به ثبت نام می باشند مشخصات خود را به ایمیل ما ارسال کنند.  (نام ونام خانوادگی - سن - شماره تلفن همراه و ثابت - اسکن فیش واریزی)

ایمیل : honarmandanenojavan@yahoo.com

نکات مهم  :

1- باتوجه به محدودیت ثبت نام او لو یت با کسانی می باشد که زودتر ثبت نام کنند .

2-  تاریخ برگزاری تور : 90/04/17

3- مهلت ثبت نام : پایان وقت اداری روز 90/04/12

4- حداقل سن برای شرکت کنندگان  : چهارده سال به بالا ( متولدین 76و ما قبل آن )

تبصره : با جلسه تلفنی که با مسئول تور گذاشتیم قرار بر این شد که متولدین 77 و ما قبل با ما در این سفر همراه باشند.

نکته این رده سنی تغییر نخواهد کرد.

5- دیگر موارد لازم به ایمیل شما ارسال خواهد شد .

6- پذیرایی به عهده تور می باشد 

7- همراه با عکس دسته جمعی که به ایمیل تمامی شرکت کنندگان در تور ارسال خواهد شد .

8- هزینه ثبت نام : 35000 تومان

9- شماره حساب جاری : 0199613332 - بانک تجارت - جهت واریز مبلغ ( به نام کانون فرهنگی هنری آل یا سین )- لازم به ذکر می باشد مبلغ پرداختی تحت هیچ عنوان برگشت داده نخواهد شد .

10- اسکن فیش واریزی را به ایمیل ذکر  شده ارسال نمایید تا ثبت نام شما تکمیل شود .

11- تلفن روابط عمومی تور :

تذکر مهم : این تور مخصوص آقا پسر ها و همچنین  دختر خانوم ها هستش....

امیدوارم از این تور هم مثل تور قبل لذت ببرید.

-------------------------------------------------------------------------

تذکر های خیلی خیلی مهم :

1.خانم هایی که اعلام آمادگی کردن هرچه سریع تر اقدام به واریز فیش نمایند در غیر اینصورت حضور کلیه دختران در این اردو غیر ممکن خواهد بود.

2.اگر تعداد خانم ها (فقط خانم ها)از حداقل ممکن کمتر باشه حضور کلیه دختران در این اردو لغو خواهد شد.




با تشکر

مدیر وبلاگ  Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

 

مطالب اردو+عکس دسته جمعی+ سورپرایز

سلام.

می دونم که همتون منتظر آپ راجع به اردو با حضور ارسلان قاسمی بودید

من هم که بهتون قول دادم و باید سر قولم می ایستادم به همین دلیل قسمت اول وبلاگ ارسلان رو با موضوع اردوی ارسلان آپ می کنم و در قسمت دوم..........................

بریم سراغ اردوی ارسلان.

ساعت 6 بود که من رسیدم دم مسجد پیامبر تو سعادت آباد(شروع حرکتمون از اینجا بود).دیدم چند نفر هستند نه من اونها رو می شناختم نه اونها من رو

ساعت 6:30 بود که اتوبوس اومد و مسئول تور و دو سه نفر دیگه از اتوبوس بیرون اومدن و حضور غیاب کردن و بچه هایی که اونجا بودن تا فهمیدن من امیر صبری هستم نگاه های خشمگینانشون دقیقا برافراشته شد رو به من...بگذریم.

مسئول تور یکمی خوش و بش کرد و چند تا جوک خوند و چند تا نرم افزار هم بولوتوث کرد  تا به محل رستوران رسیدیم واسه صرف صبحانه که یک ساعتی در اونجا بودیم و بعد حرکت کردیم به سمت تنگه واشی یک ساعتی کوه نوردی و رودخونه نوردی کردیم تا رسیدیم به مکانی که باید در اونجا اثبابمون رو پهن می کردیم...بچه ها هنوز هم از دست من ناراحت بودند(می خواستن من رو در آب بیاندازند).

تا اینکه ساعت 12 ارسلان سوار بر اسب(یا شایدم قاطر)بود که اومدن پیش ما

ارسلان تمام پاچه شلوارش خیس شده بود...

بعد نیم ساعت که بچه ها سوالات خودشون رو از ارسلان پرسیدن ارسلان گفت من می رم لباس ورزشم رو می پوشم میام...وقتی اومد بچه ها به دو تیم تقسیم شدند و با ارسلان یک 30 دقیقه ای گل کوچک بازی کردند.

بعد از بازی چایی خوردیم وضعیت نگاه بچه ها به من یکم بهتر شده بود و دیگه غضب ناک نبود(من خیالم راحت شد چون می خواستن منو آب بدن ولی خدا رو شکر...).

  قبل از اینکه نوبت عکس گرفتن بشه به شما باید بگم که  سورپرایزی که در پایین این پست هست رو حتما بخونین که به نظرم از موضوع تور مهمتره و مطمئنا خوشحالتون می کنه .

نوبت به گرفتن عکس تکی با ارسلان رسید...به نوبت بچه ها رفتن و با ارسلان عکس انداختن.

که ما فقط اجازه داریم عکس دسته جمعی رو در اینجا قرار بدیم.

بعد دوباره با زحمت فراوان خودمونو به سرویس رسوندیم و برای  صرف ناهار حرکت کردیم .

به رستوران که رسیدیم جا همتون خالی 3 نوع غذا با کلی مخلفات بود که هرکی هرچی می خواست می تونست بخوره...شما هم اگه جای ما بودین همین کارو می کردین.

یک ساعتی هم با ارسلان در رستوران بودیم و بعدش به سمت ترمینال شرق حرکت کردیم  و هرکه رفت پی کار خودش...امیدوارم به کسانی که اومده بودن به این اردو خوش گذشته باشه و همیشه همینجور دوستیایی که تو این تور ایجاد شد تا آخر عمر باقی بمونه.

برای اینکه شما از صحت این تور باخبر بشید دو تا عکسی که خودم(امیر صبری)با ارسلان گرفتم رو براتون قرار می دم تا بعضی ها که فکر می کنن توری نبوده مطمئن بشن که ارسلان رفته بین هواداراش و ...

اینم از عکس های جدید.

1.

2.

واما سورپرایزی باور نکردنی ما برای شما  :

ارسلان بعنوان یکی ازاعضای هیئت مدیره انجمن نخبگان سینمایی فجر  انتخاب شد....

اعضای هیت مدیره این انجمن :

1-  ارسلان قاسمی

2-  محمد شادانی

3-  بهراد رحمانی

4-  ابراهیم زارعی

5-  مهدی عطاران رضایی

6-  اکبر علی اصغری

و در مورد این انجمن باید بگم که این انجمن زیر نظر کانون فرهنگی هنری آل یاسین می باشد و با هدف حمایت از بازیگران نوجوان و همه علاقه مندان به فعالیت در عرصه سینما با مدیریت خود بازیگران نوجوان در رشته های که در زیر نام برده شده تشکیل شده است .

شاخه های فعالیت : 

کارگردانی - بازیگری - فیلم نامه نویسی ـ انیمیشن - عکاسی و ساخت فیلم کوتاه


عضویت برای همه امکان پذیر می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبلاگ این انجمن مراجعه نمایید
آدرس وب انجمن نخبگان سینمایی فجر : www.fajrcinema.blogfa.com

                                      

با تشکر

مدیر وبلاگWww.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

 


ارسلان قاسمی - سخنی با دوستان

   سلام به همه شما دوستان و طرفداران عزیز

راستش هر وقت به وبلاگم سر می زدم و نظرات و ایمیل های متعدد شما رو مشاهده می کردم به فکر مي افتادم و با خودم میگفتم خدایا واقعا چطور میتوانم لطف این دوستان را جبران کنم تا این که پیشنهاد برگزاري این تور از طرف دوستانم در کانون فرهنگی  هنری آل یاسین مطرح شد و من نیز پذیرفتم و همچنین لازم می دانم از این دوستان و كليه دست اندركاران در این کانون تشکر کنم که شرایطی را فراهم کرده اند که بتوانم از نزدیک شما دوستان خود را ببینم و شخصا " از شما قدردانی کنم .امیدوارم خداوند به من توفیق دهد که بتوانم با افزایش کیفیت کارهای آ تی خودم رضايت مندي بيشتر شما عزیزان را فراهم نمايم و جهت رفاه بیشتر حال شما از این دوستان خواستم تا شماره تلفن زیر را به منظور پاسخگويي سوالات شما صرفا در رابطه با تور در اختيارتان قرار دهند و در انتها مجددا" از همه شما دوستان عزیز که در این تور ثبت نام کرده اید یا به  وبلاگم سر زده و نظر داده اید تشکر می کنم. 

باتشکر- ارسلان قاسمی                                        تلفن روابط عمومی تور:           

یه سورپرایز باور نکردنی ( ویژه کسانی که دوست داشتن ارسلان رو از نزدیک ببینن )

سلام به همه دوستان وطرفداران محترم ، با توجه درخواست های بسیار زیاد شما دوستان عزیز تصمیم گرفتیم تعدادی از برنامه های هفتگی ارسلان رو به صورت رسمی اعلام کنیم تا بتونیم گوشه ای از لطف شما عزیزان رو جبران کنیم .

و اما اولین سورپرایز ما برای شما ....

               برگزاری تور یک روزه طبیعت گردی با حضور افتخاری ارسلان قاسمی

کسانی که مایل به ثبت نام می باشند مشخصات خود را برای ما ایمیل کنند (نام ونام خانوادگی - سن - شماره تلفن همراه وثابت ) ****ایمیل : honarmandanenojavan@yahoo.com

نکات مهم  :

1- باتوجه به محدودیت ثبت نام اولویت با کسانی می باشد که زودتر ثبت نام کنند .

2-  تاریخ برگزاری تور : 15 /3 /90

3- مهلت ثبت نام : پایان وقت اداری روز سه شنبه 10 /3/ 90

4- حداقل سن برای شرکت کنندگان  : پانزده سال به بالا ( متولدین 75 و ما قبل آن ) 

5- دیگر موارد لازم به ایمیل شما ارسال خواهد شد .

6-  تور ویژه آقایان می باشد .

7- پذیرایی به عهده تور می باشد 

8 - همراه با عکس دسته جمعی که به ایمیل تمامی شرکت کنندگان در تور ارسال خواهد شد .

9- هزینه ثبت نام : 45000 تومان

10- شماره حساب جاری : 0199613332 - بانک تجارت - جهت واریز مبلغ ( به نام کانون فرهنگی هنری آل یا سین )- لازم به ذکر می باشد مبلغ پرداختی تحت هیچ عنوان برگشت داده نخواهد شد .

11- اسکن فیش واریزی را به ایمیل ذکر  شده ارسال نمایید تا ثبت نام شما تکمیل شود .

تبریک سال جدید+سورپرایز سال جدید

سلام به بینندگان عزیز امیدوارم سال خوبی رو پشت سر گذاشته باشین و سال بهتری رو در پیش رو داشته باشین.

امشب یک سورپرایز دارم براتون که می تونه براتون جالب هم باشه...

ولی اول یک عذرخواهی به شما بدهکارم که وبلاگ رو سر وقت آپ نکردم...من شرمندتونم.

تو این پست از عکس جدید خبری نیست آقای shahrood_city باید خدمت شما هم عرض کنم اسکرین سیور شما در پست بعدی قرار خواهد گرفت.

و این پست فقط و فقط برای روز تولد ارسلان و سورپرایزی هستش که ارسلان برای شما داره...پس منتظر عکس جدید یا فیلم جدید تو این پست نباشید...ممکنه در پست آیده یک سری عکس براتون بذارم که ممکنه یکی از عکس ها خودم و ارسلان با هم باشیم ولی تو این پست...

خب حالا بریم سراغ سورپرایز

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اینجا نیست که باید برید تو ادامه مطالب


با تشکر

مدیر وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی

Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

ادامه نوشته

صلات ظهر

سلام به عزیزان گل و دوستانی که تو این مدت پست تکراری ما رو تحمل کردن.

باید از تاخیر آپ کردن وبلاگ ما رو ببخشید.

باید خدمتتون عرض کنم که تو این مدت اتفاقات خیلی جالبی افتاد...قبول شدن من در دانشگاه... سنگین شدن درس های ارسلان که وقت سر خاراندن را از او گرفته بود.و...

عکس های پشت صحنه "صلات ظهر"رو براتون آماده کردیم و همچنین لینک غیر منتظره که در زیر براتون قرار می دهیم...

امیدوارم با این آپ از سر تقصیرات ما بگذرید و همچنین بازدیدکننده این وبلاگ باقی بمونید.و عین همیشه ما رو

پشتیبانی کنید.

در ضمن باید به بعضی از افرادی که میگن ارسلان وبلاگ رو نگاه نمی کنه یا این وبلاگ رسمی ارسلان نیست بگم که من و ارسلان هیچ مشکلی با هم نداریم...فقط یه مدت بود که سرمون شلوغ شده بود.برای همین وبلاگ آپ نمی شد.

ضمنا من و ارسلان مشکلی با هم نداریم و هنوز هم این وبلاگ وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی هستش.

این هم خدمتتون  عرض کنم که از 2 ماه پیش سایت پرشین گیگ دچار مشکل شده و امروز هم که می خوام براتون آپ کنم در وبسایت دیگری عکس ها رو آپلود کردم و در خدمت شما قرار می دهم.

امیدوارم که خوشتون بیاد...

راستی برای عید سال 90 هم برنامه ویژه ای با حضور ارسلان خواهیم داشت که به سمع و نظر شما خواهد رسید.

بریم سراغ عکس های صلات ظهر و فیلم غیر منتظره.

1.

2.

3.

و...

بقیه عکس ها رو در ادامه مطلب ببینید.


حالا میریم سراغ فیلم "غیرمنتظره"که دوستان درخواست داده بودند که در وبلاگ قرار بدیم.

این هم لینک دانلود برنامه:

غیرمنتظره

با تشکر

مدیر وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی

Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com



ادامه نوشته

پخش سریال مزرعه بی بی گندم

سلام

امیدوارم از غیبت چند روزه(چند ماهه)ما ناراحت نشده باشین.

امروز با یک آپ معمولی خدمت شما هستم ولی امیدوارم که خوشتون بیاد.

امروز با یک خبر از فیلم برداری تدوین و... این سریال در خدمت شما هستیم.

انشالله تو آپ های بعدی عکس های این سریال هم به دستمون برسه و ما بتونیم براتون در وبلاگ قرار بدیم.

خبر


براي پخش از شبكه دو؛
تصويربرداري «مزرعه بي‌بي گندم» اوايل آبان به پايان مي‌رسد

خبرگزاري فارس: تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «مزرعه بي بي گندم» به كارگرداني امين اماني و تهيه‌كنندگي امين اماني و مرجان فتحي اوايل آبان ماه به پايان مي‌رسد. تدوين همزمان تصاوير در حال انجام است.


 

به گزارش خبرگزاري فارس، حدود 80 درصد از تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «مزرعه بي‌بي گندم» به كارگرداني امين اماني انجام شده و طبق برنامه‌ريزي‌ طي دو هفته آينده به پايان خواهد رسيد.
تصويربرداري مجموعه همچنان در سوله اي واقع در كرمان در حال انجام است و تاكنون و از ميان بازيگران مينا نوروزي مقابل دوربين نرفته كه طي چند روز آينده اپيزود مربوط به اين بازيگر تصويربرداري خواهد شد.
تدوين و صداگذاري اين مجموعه نيز توسط كارگردان (امين اماني) و شيوا عدالت خواه در حال انجام است و تاكنون 35 قسمت از كل كار آماده پخش شده است.
ميثم كزازي نيز ساخت موسيقي را برعهده دارد و پخش مجموعه نيز اواخر آبان خواهد بود.
رامين ناصرنصير، محمد شيري، افشين سنگ چاپ، سيروس ميمنت، عباس جمشيدي‌فر، ارسلان قاسمي، يزداني جيرايي، زهرا خضرايي، شيوا عدالت خواه، ساناز رضايي، فرشته بوستان، حميدرضا حسين‌علي و... از ديگر بازيگران اصلي اين مجموعه هستند كه بازي‌ آنها به اتمام رسيده است.
«مزرعه بي‌بي گندم» با داستاني فانتزي زندگي بي‌بي گندم مزرعه‌داري را روايت مي كند كه در هر قسمت مهماناني به داستان وارد و باعث رخ دادن اتفاقات جديدي مي‌شوند و او با فرهنگ بومي و محلي و آداب و رسوم به استقبال مهمانان خود مي‌رود كه...
مجموعه در 52 قسمت 5 اپيزودي توليد مي‌شود كه هر اپيزود داراي 10 قسمت است به طوري كه اپيزود اول 12 قسمت و ساير اپيزودها داراي 10 قسمت هستند.
تعدادي از عوامل كه در ساخت مجموعه همكاري دارند، عبارتند از:
كارگردان: امين اماني/ تهيه‌كنندگان: امين اماني، مرجان فتحي/ دستيار اول كارگردان: حميدرضا الياسي/ منشي صحنه: عاطفه هادي/ سرپرست نويسندگان: سيروس ميمنت/ نويسندگان: فرهاد وكيلي، لادن پيشرويان، پروين همداني/ ناظر كيفي: محمد قاسمي/ مدير نور و تصوير: پيروز جابري/ صدابردار: بهروز عابديني/ طراح چهره پردازي: مهدي ملكي/ طراح و ساخت دكور: بهزاد مظاهري، علي زكوي، مسعود عارفي/ طراح صحنه: عليرضا خلفي/ طراح لباس: زهرا ادهمي/ مدير توليد: حسين اماني/ برنامه ريز: مارال حاجي زاده/ تيتراژ: ميثم كزازي
مجموعه «بي‌بي گندم» به سفارش گروه كودك و نوجوان شبكه استاني كرمان و براي پخش از شبكه دوم سيما تهيه و توليد مي‌شود.

این از اخبار


حالا بریم سراغ چند تا عکس از این مجموعه

۱.

arsalan

۲.

۳.

با تشکر

مدیر وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی

Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

کار جدید (مزرعه بي‌بي‌گندم)+یک پوستر جالب

سلام

بازم  زود آپ کردم که نگید چرا اینقدر دیر آپ م کنم.

امروز با یک آپ معمولی در خدمت شما هستم و در این آژ می خوام شما رو با کار جدید ارسلان قاسمی آشنا کنم.

 مزرعه بی بی گندم.

مجموعه تلویزیونی "مزرعه بی بی گندم" به کارگردانی امین امانی بزودی کلید می خورد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، مجموعه تلویزیونی "مزرعه بی بی گندم" که چندی پیش در مرحله پیش تولید قرار داشت طی هفته آینده مقابل دوربین خواهد رفت.

تصویربرداری به طور کامل در لوکیشنی واقع در شهر کرمان انجام می شود که گروه در یک سوله به مساحت 1800 متر اقدام به طراحی یک روستا کرده اند. ساخت این لوکیشن یک ماه و نیم به طول انجامیده و مدت زمان تصویربرداری نیز در حدود 45 تا 60 روز پیش بینی شده است.

احمد پورمخبر، رامین ناصرنصیر، محمد شیری، امیر غفارمنش، سیروس میمنت، عباس جمشیدی فر، سوسن پرور، ارسلان قاسمی، یزدانی جیرایی، زهرا خضرایی، شیوا عدالت خواه، ساناز رضایی، محمد صورتی و... از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

"مزرعه بی بی گندم" با داستانی فانتزی داستان زندگی بی بی گندم مزرعه داری را روایت می کند که در هر قسمت مهمانانی به داستان وارد و باعث رخ دادن اتفاقات جدیدی می شوند و او با فرهنگ بومی و محلی و آداب و رسوم به استقبال مهمانان خود می رود که... .

این مجموعه در 52 قسمت 5 اپیزودی تولید می شود که هر اپیزود دارای 10 قسمت است به طوری که اپیزود اول 12 قسمت و سایر اپیزودها دارای 10 قسمت هستند.

امانی خود تهیه این مجموعه را به همراه مرجان فتحی به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه استانی کرمان و برای پخش از شبکه دوم سیما برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: دستیار اول کارگردان: حمیدرضا الیاسی، دستیار دوم کارگردان: مهدی ابراهیمی، منشی صحنه: عاطفه هادی، سرپرست نویسندگان: سیروس میمنت، ناظر کیفی: محمد قاسمی، مدیر نور و تصویر: پیروز جابری، صدابردار: هادی معنوی، طراح چهره پردازی: مهدی ملکی، مجری گریم بانوان: رویا لطیفی، طراح صحنه: بهزاد مظاهری، علی زکوی، طراح لباس: زهرا ادهمی، مدیر تولید: حسین امانی، برنامه ریز: مارال حاجی زاده، تدوین و صداگذاری: شیدا عدالت خواه، موسیقی و تیترآژ: میثم کزازی، خواننده: احمد پورمخبر.

این هم خبر دیگری از این سریال که خواندنش خالی از لطف نیست.


مجموعه تلويزيوني «مزرعه بي بي گندم» به كارگرداني امين اماني هفته آينده در شهر كرمان كليد مي خورد.
    ساخت مجموعه هاي تلويزيوني در مناطق غيرپايتخت رويكردي است كه از چندي پيش در دستور كار مديران تلويزيون قرار گرفته است.
    اين گونه سريال ها علاوه بر آن كه آداب و رسوم قوميت هاي متنوع ايراني را بازتاب مي دهند، مي توانند موجب ايجاد ارتباط صميمانه مردم گوشه و كنار ايران با مجموعه هاي داستاني تلويزيون شوند.
    مجموعه تلويزيوني «مزرعه بي بي گندم» با همين رويكرد طي هفته آينده مقابل دوربين خواهد رفت.
    اين جمله كه تهران همه ايران نيست را بارها شنيده ايم. مخاطبان شهرستاني حق دارند كه آدم هايي از جنس خودشان را در سريال ها ببينند.
    طبعا هنگامي كه شخصيت ها و لوكيشن ها از شهر تهران خارج شوند، دايره وسيع تري از مخاطبان ايراني به تماشاي سريال ها خواهند نشست.
    تصويربرداري «مزرعه بي بي گندم» به طور كامل در لوكيشني واقع در شهر كرمان انجام مي شود. به همين منظور گروه در يك سوله به مساحت 1800 متر اقدام به طراحي يك روستا كرده اند. ساخت اين لوكيشن يك ماه و نيم به طول انجاميده و مدت زمان تصويربرداري نيز حدود 45 تا 60 روز پيش بيني مي شود.
    احمد پورمخبر، رامين ناصرنصير، محمد شيري، افشين سنگ چاپ، سيروس ميمنت، عباس جمشيدي فر، سوسن پرور، ارسلان قاسمي، يزداني جيرايي، زهرا خضرايي، شيوا عدالت خواه، ساناز رضايي، محمد صورتي و... از بازيگران اصلي اين مجموعه هستند.
    «مزرعه بي بي گندم» با داستاني فانتزي ماجراي زندگي يك زن مزرعه دار به نام بي بي گندم را روايت مي كند. در هر قسمت از سريال مهماناني به داستان وارد مي شوند و اتفاقات جديدي رخ مي دهد. بي بي گندم با فرهنگ بومي و محلي به استقبال مهمانان خود مي رود و... .
    اين مجموعه در 52 قسمت 5 اپيزودي توليد مي شود كه هر اپيزود آن داراي 10 قسمت است، به طوري كه اپيزود اول 12 قسمت و ساير اپيزودها داراي 10 قسمت هستند.
    اماني خود تهيه اين مجموعه را به همراه مرجان فتحي به سفارش گروه كودك و نوجوان شبكه استاني كرمان به عهده گرفته است. اين سريال از شبكه دوم سيما پخش مي شود.

    ساير عوامل اصلي پروژه عبارتند از: دستيار اول كارگردان: حميدرضا الياسي، دستيار دوم كارگردان: مهدي ابراهيمي، منشي صحنه: عاطفه هادي، سرپرست نويسندگان: سيروس ميمنت، ناظر كيفي: محمد قاسمي، مدير نور و تصوير: پيروز جابري، صدابردار: هادي معنوي، طراح چهره پردازي: مهدي ملكي، مجري گريم بانوان: رويا لطيفي، طراح صحنه: بهزاد مظاهري و علي زكوي، طراح لباس: زهرا ادهمي، مدير توليد: حسين اماني، دستيار سوم كارگردان: ايمان اماني، برنامه ريز: مارال حاجي زاده، تدوين و صداگذاري: شيدا عدالت خواه، موسيقي و تيتراژ: ميثم كزازي و خواننده: احمد پورمخبر.


در آخر هم باید اضافه کنم که ارسلان قاسمی هفته اول مهرماه سر فیلمبرداری این سر یال هست و به گفته خود ارسلان قاسمی صحنه های حضور ارسلان در سریال را زود تر خواهند گرفت تا به درس و مدرسه ارسلان لطمه ای وارد نشود.

و نیز ارسلان ابراز خوشحالی کرد که جلوی بازیگرانی چون احمد پور مخبر رامین ناصر  نصیر و ... بازی خواهد کرد


این از خبر

و حالا بریم سراغ پوستری که یکی از طرفداران ارسلان قاسمی برایش درست کرده

امیدوارم که از این پوستر خوشتون بیاد

اسم طراح : محمد پرهون

اسم طرح : وحشت

ایمیل طراح : mohammadfire2010@yahoo.com

با تشکر از ایشون که زحمت زیادی برای این پوستر کشیدند

این هم پوستر :

امیدوارم که از این پوستر خوشتون اومده باشه


با تشکر

مدیر وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی

Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

سورپرایز

سلام.

بلاخره با سورپرایزم اومدم اون سورپرایزم چیزی نیست جز فیلم هادی شهرابی که تا چند هفته دیگه قراره دوباره فیلم برداری بشه...

البته باید بگم فیلم نامه جدید خیلی قشنگ تر و پر محتوا تر از قبلیه و اگر شما در جریان کار سایه شک هادی شهرابی بودید یادتون میاد که کار هادی تو ژانر ترس بود و ترسی بود که برای کودک این داستان ایجاد می شد.

داستان جالبی داره...

یه تیزر هم ۳سال پیش از این فیلم ساخته شد که در پایین براتون قرار می دم.

باید منتظر تحولی عظیم در ژانر ترس کودک در ایران باشیم.

هادی شهرابی اسم این فیلم کوتاه رو "اضطراب"گذاشته.

حالا باد دید که داستان این فیلم چیه و داستان چطوری سیر تکاملیش رو طی خواهد کرد.


این از موضوع فیلم کوتاه جدید ارسلان.

حالا بریم سراغ پوستر این فیلم کوتاه که طراحیش توسط علی حدادی(داریو)انجام شده.

پوستر

و این هم کلیپی که ۴ سال پیش از این فیلم نصفه کاره درست شده بود.خیلی قشنگه

 

لینک دانلود تیزر سایه شک

 

 پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید و ببینید.

امیدوارم از آپ این هفته هم خوشتون اومده باشه.

به امید دیدار...

مدیر وبلاگ Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

 

 

 

عکس های ارسلان با شاهرخ استخری+مطالب

سلام به دوستان و بازدیدکنندگان گرامی

بعد دو ماه و اندی دوباره به دیدار شما اومدیم با یه پست دیگه

که در این پست می خوایم راجع به چند مورد با شما صحبت کنیم.

اولین موضوعی که می خوایم دربارش تو این پست صحبت کنیم عکس های ارسلان قاسمی با شاهرخ استخری هستش که خود ارسلان قول این عکس ها رو به شما داده بود.

۱.

arsalan & shahrokh

۲.

arsalan & shahrokh2

۳.

arsalan & shahrokh 3

۴.

arsalan & shahrokh

 دومین موردی که باید دربارش با شما صحبت کنم اینه که بعضی از دوستان پرسیده بودن ارسلان امسال تو جشنواره کودک شرکت می کنه یا نه.که باید خدمتشون عرض کنم که تا الان که فیلمی از ایشون به جشنواره کودک امسال نرفته و باید منتظر بود تا اخبار دقیق تری از فیلم ها به دستمون برسه.

در ضمن ارسلان قاسمی تا چند هفته دیگه در فیلمی به کارگردانی هادی شهرابی بازی خواهد کرد(سایه شک ۴ سال پیش با ورژنی جدید فیلم برداری خواهد شد)

در آپ بعدی وبلاگ بیشتر راجع به این فیلم کوتاه با شما صحبت خواهیم کرد.

و برای آپ بعدی وبلاگ هم که تا چند روز دیگس چند تا سورپرایز رو یه دفعه  متذکر می شیم تا شما از غیبت چند ماهه ما دلگیر نشین.و واقعا سورپرایز بشین

منتظر آپ بعدی ما که تو هفته آتی هست هم باشید.

با تشکر

مدیر وبلاگ Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

 

و اما...

سلام سلام سلام به همه دوستان و بازدیدکنندگان و هرکسی که ارسلان رو به نوعی می شناسه.

سال نو رو با دو ماه و اندی دیر کرد به شما تبریک می گم.

ببخشید یکم دیر شد.(دیدم بازدید وبلاگ داره بالا میره گفتم یه آپ خفن بکنم شاید رکورد ۸۰۰ بازدید برسه به ۱۰۰۰ تا)

اینم آپ خفن سال ۱۳۸۹ که مطمئنم خیلی ها منتظر این آپ بودن و من بازم بد قولی کردم و از همشون عذر خواهی می کنم.

اول می ریم سر وقت مسابقه پوستر که ارسلان چهار پوستر از بین تمامی پوستر ها انتخاب کرد و به من داد تا در وبلاگ قرار بدم.

نفر اول

آقا mehrdad که این آقا مهرداد با اون آقا مهرداد خوشبخی فرق می کنه و ما فقط از ایشون یه ایمیل داریم

me.sorin@yahoo.com

این هم بهترین پوستر از نظر ارسلان قاسمی mehrdad اونو درست کرده

mehrdad

نفر دوم

آقای خالقی کیا که با وبلاگ http://childactors.blogfa.com/  همه می شناسنش.

در ضمن قالبی هم که روبروی شماست آقا کیا درست کرده.

این هم پوستر ایشون

کیا

 

 نفر سوم

آقای سعید کندری یا همون شبهای روسیه خودمون با وبلاگ http://russia-k.blogfa.com/ همه می شناسنش 

این هم پوستر ایشون

سعید کندری

نفر چهارم 

این هم برنده چهارم ما یعنی پوریا سنا با وبلاگ www.pouryacena.mihanblog.com و این هم پوسترش

پوریا سنا

خب این از برندگان مسابقه پوستر

و از تمامی کسانی هم که برای ارسلان پوستر درست کردن کمال تشکر رو داریم.

چند تا از دوستانی که برامون پوستر فرستاده بودن

پارمیس

تبسم

سجاد آبی

علی-دوست داشتنی

مهدی مواسات

آقا مهرشاد

و...

حالا بریم سر وقت سوالاتی که شما از ارسلان پرسیده بودید

توجه داشته باشید برای دیدن تصاویر باید ای دی اس ال یا وایرلس داشته باشید.چون ظرفیت فایل های تصویری که قرار داده شده کمی بالاست

۱. احوال پرسی ارسلان قاسمی و تبریک عید به شما

صحبت اول

۲.ارسلان وبلاگت چرا اینقدر دیر آپ شد؟

صحبت دوم

۳.ارسلان می خواستی به طرفدارات شماره تلفن بدی و قرار بود اون شماره تلفن در وبلاگت قرار داده بشه.پس چی شد؟

صحبت سوم

۴.درباره محمد شادانی هم ازش سوال کردم

صحبت چهارم 

 ۵.کلمه ای که برای بازیگرای زیر به ذهنت می رسه رو بگو

ترلان پروانه

سایان فرخی

سهند جاهدی 

علی شادمان

و در آخر هم

فاطیما بهارمست

۶.ارسلان برای هفته اول خرداد که تولدت هم توش هست(۱ خرداد)کادو نمی خوای به بچه های وبلاگ بدی؟

کادو

خداحافظی ارسلان قاسمی از طرفداراش

خداحافظی

با تشکر

مدیر وبلاگWww.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

 

خبر دست اول+عکس

با سلام خدمت شما بینندگان عزیز.

با یه خبر دست اول با شما هستیم.

<<ارسلان قاسمی  با فاصله ها در شبکه 3 به دیدارتان می آید>>

ارسلان قاسمی در سریال فاصله ها(اسم موقت)در حال ایفای نقش است که در این سریال نقش برادر کوچک خانواده را بازی خواهد کرد

بنا بر این گزارش که فعلا در جایی به طور رسمی  ثبت نشده سریال فاصله ها با کارگردانی حسین سهیلی زاده(که در کارنامه خود سریال دلنوازان را دارد)در حال فیلم برداریست.

و به گفته خود ارسلان قاسمی برای این کار قراردادی 5 ماهه با ارسلان بسته شده.

و باید منتظر یه سریال قشنگ دیگه از ارسلان قاسمی باشیم.


این هم خبری از <<فاصله ها>>در خبرگزاری مهر



"فاصله‌ها" به زودی کلید می‌خورد
مجموعه تلویزیونی "فاصله‌ها" به کارگردانی حسن سهیلی‌زاده و بازی دانیال حکیمی به زودی کلید می‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، نویسنده این مجموعه  مسعود بهبهانی‌نیا است و پیش‌تولید شده است. دکتر محمدرضا شجاعی مشاور فیلمنامه این پروژه است.

"فاصله‌ها" برای پخش در تابستان 89 از شبکه سه سیما تولید می‌شود. دانیال حکیمی، بهاره افشاری، شاهرخ استخری، نسرین مقانلو، حسن جوهرچی ،مریم کاویانی، پندار اکبری و ارسلان قاسمی و ... در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند. این مجموعه که به فاصله نسلها می‌پردازد در 50 قسمت 35 دقیقه‌ای توسط مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا تهیه می‌شود.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از مدیر تولید: سید ابوالقاسم حسینی، مدیر تدارکات : محمود مقدسی، تصویربردار : سهیل نوروزی، صدابردار: مهدی آزادی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، طراح چهره پردازی: محمد قومی، دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی، برنامه ریز: محمد حمزه‌ای، دستیار دوم کارگردان: علی مرعشی، منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه،عکاس: ایران انتظام، مالی : محبوبه بختیاری، مدیر روابط عمومی: طیبه محمدی.


خب این از خبر دست اول



حالا میریم سراغ خبر دیگری که چند روز پیش اتفاق افتاده.

در وبلاگ قلمرو خاطرات نظرسنجی با این عنوان وجود داره"پرهوادار ترین بازیگر کودک و نوجوان چه کسی است".اگر شما واقعا طرفدار ارسلان هستید برید در این وبلاگ و به "ارسلان قاسمی" رای بدهید.

به امید اینکه پر هوادار ترین بازیگر ارسلان قاسمی باشه

این هم آدرس سایت نظرسنجی:

http://www.khateratirani.blogfa.com/


حالا بریم سراغ عکس ها

1.

2.

موفق و پیروز باشید

مدیر وبلاگ Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com

دو عکس آتلیه ای دیگه از ارسلان قاسمی

سلام خدمت دوستان عزیز و بازدیدکنندگان محترم.

امروز هم باز با دو عکس آتلیه ای دیگه  از ارسلان قاسمی با شما هستیم...

انشالله که خوشتون بیاد.

در ضمن مسابقه بهترین پوستر هنوز ادامه داره...

راستی موقع ورود به وبلاگ بلند گوهاتون هم روشن کنید(فایل صوتی مشکل داشت ولی الان درست شد. ) ارسلان قاسمی با شما خواهد بود.

با تشکر از شما...

بریم سراغ عکس ها

1.

2.



با تشکر از همگی شما
مدیر وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی

Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com


تغیر قالب + عکس های جدید ارسلان قاسمی

با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی.

از این که یه مدت نبودم واقعا معذرت می خوام...

چون واقعا مطلب خاصی راجع به ارسلان وجود نداشت.

تمام سوالاتی هم که پرسیده بودین رو ارسلان قاسمی و خود بنده به شما پاسخ گفتیم.

ولی الان با یه آپ واقعا قشنگ  شگفت آور این کم کاریم رو جبران می کنم.


اولا قالب ارسلان قاسمی:

قالب وبلاگ ارسلان تغیر کرد چون هم من هم خود ارسلان قاسمی از قالب جشنواره کودک خسته شده بودیم.

برای همین قالب جدید  رو به کمک دوستان بسیار عزیزم امیر بلوکی و آقای خالقی کیا طراحی کردیم که الان روبروی شماست.

همین جا از این 2 عزیز تشکر می کنم...


دوما عکس های جدید ارسلان قاسمی:

ارسلان قاسمی برای شما عزیزان چند تا عکس پرتره که تازه هم گرفته شده رو انتخاب کرده و به من داده تا در وبلاگش قرار بدم.(من هم در آتلیه همراه ارسلان بودم)

از این به بعد سعی می کنم حــــــــــداقـــــــل هفته ای 2 عکس از عکس هایی که ارسلان قاسمی برای شما انتخاب کرده در وبلاگ قرار بدم.

با تشکر از صبر شما عزیزان

و حالا 2 تا عکس از ارسلان در آتلیه عکاسی

1.

2.


سوما مسابقه:

باید خدمتتون بگم که ارسلان هنوز برنده رو اعلام نکرده و شما می تونید تا آپ بعدی پوستر های جدید درست کنید و برای ما ارسال کنید



مدیر وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی

Www.ArsalanGhasemi1374.Blogfa.Com


مطلب+عکس+مسابقه

سلام...

سلامی به سردی زمستون.

سلام به شما بازدیدکننده گرامی وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی

امروز وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی  رو آپ می کنم با چند تا مطلب و عکس

مطلب اول اینکه از یه جای موثق شنیدم تاکسی نارنجی(با بازی ارسلان قاسمی) به علت موضوع خنده داری که داره(فان)قراره که بعد از محرم اکران بشه و اولین سینمایی هم که تاکسی نارنجی رو اکران می کنه سینما آزادی هست(البته فعلا این خبر تایید نشده).

مطلب دوم اینکه ما می خوایم برای طرفدارای این وبلاگ که همانا طرفدارای خود آقا ارسلان قاسمی هم هستند یه کاری انجام بدیم که البته این موضوع قبلا با خود ارسلان قاسمی در میان گذاشته شده و ایشون هم این مطلبی که می خوام بهتون بگم رو قبول دارن.


اون مطلب اینه که من و ارسلان قاسمی تصمیم گرفتیم تمام فیلم ها و سریال هایی  که ایشون در اونها بازی کرده رو به فروش بذاریم.(البته فعلا قسمت هایی از اونها رو به صورت تیزر تبلبغاتی برای فروش می گذاریم.بعد اگه راضی بودید.کل فیلم یا سریال رو برای فروش قرار می دهیم)

می خواستیم یه نظر سنجی بکنیم ببینیم که اولا این فیلم ها رو به چه صورتی بذاریم بهتره؟؟؟(به صورت نوار ویدیو یا سی دی یا دی وی دی)

ثانیا چه قیمتی بر روی اونها قرار بدیم.یعنی برای هر یکی از اونها چه قیمیتی قرار بدیم


این هم از عکس ها

1.

2.

3.


صبر کنین...صبر کنین...هنوز تموم نشده

مسابقه

در این هفته کسی که بهترین پوستر را برای ارسلان قاسمی درست بکند.اسمشون و وبلاگشون یا ایمیلشون در وبلاگ اعلام خواهند شد.(این پوستر  رو خود ارسلان از بین پوستر های ارسالی برای وبلاگ انتخاب می کند.در ضمن فقط یک پوستر و یک اسم به عنوان برنده اعلام خواهد شدو پوستر برگزیده در آپ بعدی در وبلاگ رسمی ارسلان قاسمی قرار خواهد گرفت)

پوسترهای طراحی شده توسط خودتان را که برای ارسلان قاسمی ساختید را آپلود کرده و آدرس پوستر را برای ما کامنت بگذارید.

شاید شما یکی از برندگان ما باشید

*شما می تونید از عکس هایی که در آدرس زیر هست هم استفاده بکنید

عکس های ارسلان بدون مارک


با تشکر از شما

مدیر وبلاگwww.arsalanghasemi1374.blogfa.com

یک هدر برای طرفداران ارسلان + عکس های جدید

سلام خدمت شما بازدیدکنندگان محترم.

امیدوارم همیشه و در همه حال خوب باشید.

عید سعید قربان را به همه شما تبریک عرض می کنم و از خدای متعال آرزوی سلامتی برای همه رو دارم.

این هفته هم با عکس های ارسلان در خدمت شما هستیم تا هم به قولمون وفا بکنیم هم شما عزیزان بیشتر از این وبلاگ لذت ببرید.

اینم کادوی ما به شما عزیزان

یک هدر که کار آقای امیر بلوکی هست و خیلی هم زیباست

این هم سری جدید عکس های ارسلان در تاکسی نارنجی




با تشکر از همه شما

مدیر وبلاگ: WWW.ARSALANGHASEMI1374.BLOGFA.COM

عکس های جدید ارسلان قاسمی در تاکسی نارنجی و نظرسنجی

سلام.

با عرض پوزش از همگی شما که منتظر بودید تا این وبلاگ آپ بشه.باید خدمتتون عرض کنم که چند وقتی بود درگیر کاری بودم که نمی تونستم وبلاگ رو آپ کنم.از این به بعد هر هفته 3-4 تا عکس از ارسلان خواهم گذاشت تا همه شما عزیزان راضی باشید.

اینم از عکس ها:

و اما نظر سنجی که کار آقای علی وزینی است...

سایت سینمایی سینمای پویا در گزارش امروز خود به معرفی کامل و وضعیت کنونی بازیگران کودک و نوجوان پسر ایران پرداخته است که شما می توانید با مطالعه ان ها و اشراف کامل بر فعالیت های هنری ایشان، در نظر سنجی بهترین بازیگر نوجوان ایران شرکت کنید.

این اولین و بزرگترین نظر سنجی جامع در این حوزه می باشد، لطفاٌ دقت فرمائید از رای دادن احساسی خودداری نمائید و فردی را به عنوان بهترین بازیگر  انتخاب نمایید که واقعا شایسته دریافت این لقب می باشد.

اجرا و مجری گری و چهره و ... ملاک نمی باشد.

گفتنی است پس از پایان نظر سنجی که تا نیمه آذر ماه ادامه خواهد داشت جایزه ای به رسم یادبود به بهترین بازیگر از طرف سینمای پویا اهدا می گردد. توضیح است علاقه مندان جهت شرکت در تهیه این هدیه می توانند به سینمای پویا همکاری نمایند و قسمتی از این هدیه را تقبل کنند.
یادآور می شود اسامی افراد بر اساس حروف الفبا می باشد.

برای شرکت در نظر سنجی به لینک زیر بروید

http://www.cinemayepooya.com/survey-6.html

برای خواندن بیگورافی تمامی بازیگران نوجوان ایران که جمع آوری کردم به لینک زیر بروید

http://www.cinemayepooya.com/article-34--0-0.html

با تشکر از همه شما

مدیر وبلاگ www.arsalanghasemi1374.blogfa.com


با پایان نمایش فیلم «کتاب قانون» اکران می شود«تاکسی نارنجی» در آزادی + عکس‌هایی از فیلم

فیلم کمدی «تاکسی نارنجی» تازه ترین ساخته ابراهیم وحید زاده از نیمه آبان ماه در گروه سینما آزادی به اکران در می آید.
فیلم سینمایی تاکسی نارنجی کمدی جدید ابراهیم وحید زاده است که به زودی و با پایان اکران فیلم سینمایی «کتاب قانون» در گروه سینما آزادی به روی پرده می رود. این فیلم کمدی سال گذشته در جزیره کیش جلوی دوربین رفت.
*در تلویزیون پخش نمی شود فقط در سینما پخش می شود

 وحید زاده در این فیلم به روایت زندگی زنی به نام سیمین پرداخته که در جزیره کیش از طریق مسافر کشی امرار معاش می کند ، اما در این راه با مشکلاتی روبه رور می شود. در این فیلم آزیتا حاجیان در نقش سیمین ظاهر شده و علی دهکردی، حسن پور شیرازی، سیروس ابراهیم زاده و محمد رضا هدایتی دیگر نقش افرینان آن هستند. نکته قابل توجه در این فیلم حضور ماهایا پطروسیان در نقش یک پیرزن ارمنی 70 ساله است و نقش پسر او به نام سیمون هم بر عهده دهکردی است..
از دیگر بازیگران این فیلم می توان به مهدی فقیه، رحیم هودی، ارسلان قاسمی ، آرمیتا مرادی، بهاره سپاهی، الهه حصاری، میثاق زارع و محمود بنفشه‌خواه اشاره کرد. این فیلم کمدی توسط حسن حسندوست تدوین شده و محمد رضا علیقلی هم موسیقی متن آن را ساخته و داریوش یاری (مدیر فیلمبرداری)، بهروز معاونیان (مدیر صدابرداری)، امیر ترابی (طراح گریم)، حمید لیلاجی (طراح صحنه و لباس)، امیررضا معتمدی (جلوه‌های رایانه‌ای)، عباس شوقی (جلوه‌های ویژمیدانی)، و احمد بخشی (دستیار اول كارگردان و برنامه‌ریز) نیز در تولید این فیلم همکاری داشته اند.تاکسی نارنجی توسط ابراهیم وحید زاده تهیه شده و سازمان سینمایی فیلمیران نیز پخش آن را بر عهده دارد.
 

اینم از عکس ها...

جدید

ارسلان

منبع :


http://www.cinemaema.com

         
         
       

موفق و پیروز باشید

مدیر وبلاگ www.arsalanghasemi1374.blogfa.com  

و حالا گپ و گفتگوی ارسلان با شما عزیزان


سلام.

با عرض پوزش از شما که نتونستم سر قولم باشم و شنبه مصاحبه با ارسلان رو براتون بذارم.و با تشکر از شما که صبر کردین...

فایل هایی که دیروز براتون گذاشته بودم یه مشکلی داشت.پس من اونهارو در سایت 4share  آپلود کردم و براتون گذاشتم.در ضمن سایت persiangig هم مشکل داره و نتونستم رو اون سایت آپلود کنم.

امروز مصاحبه رو براتون آماده کردم.

در پایین این پست می تونید از آن استفاده بکنید

در ضمن از تمامی کسانی که از ارسلان قاسمی سوالاتشون رو پرسیدند کمال تشکر را دارم.و باز هم ازشون بابت دیر آپلود کردن فیلم مصاحبه معذرت می خوام

حالا با لینک های زیر می تونید گپ و گفتگوی ارسلان با خودتون  رو بشنوید و ببینید و لذت ببرید


و این هم گپ ارسلان با شما

قسمت اول                                     قسمت دوم 

          قسمت سوم                                    قسمت چهارم      

                   قسمت پنجم                                     قسمت ششم                 

      قسمت هفتم                                   قسمت هشتم

 

 با تشکر از شما

مدیر وبلاگ www.arsalanghasemi1374.blogfa.com

پوزش

سلام خدمت شما بازدیدکننده محترم

مصاحبه با ارسلان انجام شد ولی با عرض پوزش باید اعلام کنم...فایل مصاحبه ارسلان خیلی حجمش بالاست۳۰۰مگابایت شده.

فکر می کردم بشه آپلودش کرد.ولی نمیشه...

باید برم فیلم رو خورد خورد کنم در حقیقت کات کنم تا حجمش خیلی بیاد پایین تا بتونم براتون آپلود کنم.و شما بتونید فیلم ها رو با کیفیت MPEG دریافت کنین.

نمی خواستم کیفیت فیلم بیاد پایین والا می شد تبدیل به 3gp اش کنم و بذارم رو وبلاگ.

ولی چون به همه قول دادم که فیلم رو با کیفیت قرار می دم...تبدیل نکردم.

سعی می کنم طی ۱-۲ روز آتی فایل مصاحبه رو با همون کیفیت اصلی آپلود کنم و بذارم تو وبلاگ تا همگی از اون لذت ببرین.

بازم ازتون پوزش می خوام