► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄
► o▌  توسل به  امام رضا علیه السلام▌ o ◄

► o▌ توسل به امام رضا علیه السلام▌ o ◄

وب مذهبی

یاقوت احمر

یاقوت احمر1

اقل: حاج آقا حسن پور سینا (زرگر و قلع زنِ ضریح جدیدِ امام رضا علیه السّلام) [19].
کارِ زرگری را از یازده سالگی نزد دایی ام حاج سید مصطفی خدایی و برادرم حاج حسین شروع کردم.آنها شریک های خوبی برای خودشان و استادان دلسوزی برای من بودند. من هم سعی می‌کردم شاگرد خوب و حرف شنوئی برای آنها باشم و حسابی دل به کار بدهم. به سنّ هفده سالگی که رسیدم همه اساتید و پیش کسوتانِ فن زرگری و قلم زنی، تأیید کردند که من به مقام استادی رسیده ام. از بچّگی آرزوی دیدن گنبد و گلدسته های طلایی حرم امام رضا علیه السّلام را در دل داشتم. درباره ی کبوتر های امام رضا علیه السّلام و نغمه هایِ عاشقانه ای
[صفحه 118]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد